۳ مهر ۱۳۹۲، ۸:۵۳

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال؛

کار سخت گیتی پسند در تبریز/ خیز میثاق و دبیری برای صدر جدول

کار سخت گیتی پسند در تبریز/ خیز میثاق و دبیری برای صدر جدول

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم صدرنشین گیتی پسند در تبریز میهمان تیم هلال احمر است و برای تداوم صدرنشینی چاره‌ای جز پیروزی پر گل در این مسابقه ندارد. همچنین تیم‌های میثاق و دبیری که با اختلاف گل کمتر در رده‌های اول و دوم جدول هستند، برای رسیدن به صدر جدول رقابت نزدیکی با گیتی پسند دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از فردا پنجشنبه با انجام دو دیدار آغاز می‌شود و سایر مسابقات در روز جمعه پیگیری خواهد شد. در یکی از این دیدارها تیم شهرداری تبریز در خانه خود به مصاف تیم فرش آرای مشهد می‌رود. هر دو تیم چهار امتیازی هستند ولی به خاطر تفاضل گل، تیم شهرداری در رده ششم است و فرش آرا در مکان دهم قرار گرفته. هرچند اختلاف امتیاز این دو تیم با صدرنشینان زیاد نیست ولی پیروزی هر کدام در دیدار روز پنجشنبه می‌تواند آنها را حداقل به صورت موقت تا رده سوم جدول بالا بکشاند.

دیگر دیدار روز پنجشنبه عرصه تقابل دو تیم انتهای جدولی و بدون امتیاز لیگ برتر فوتسال است. جایی که تیم زمزم اصفهان در خانه خود از راه ساری پذیرایی خواهد کرد. دو تیم هر سه دیدار گذشته خود را واگذار کرده‌اند و به همین خاطر دیدار آنها به نوعی شش امتیازی به حساب می‌آید. صرف نظر از تقابل دو تیم، اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته در ورزشگاه‌های اصفهان رخ داده، به احتمال زیاد در این مسابقه هم تکرار خواهد شد. اختلاف اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با هیات فوتبال در هفته‌های گذشته باعث تاخیر در شروع مسابقات گیتی پسند و زمزم اصفهان بوده و بازی‌های خانگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

سایر مسابقات روز جمعه پیگیری می‌شود که در یکی از این بازی‌ها تیم صدرنشین گیتی پسند در تبریز به مصاف هلال احمر خواهد رفت. هلال احمر در حال حاضر از دو دیدار خود امتیاز کامل را گرفته و با شش امتیاز در رده پنجم قرار دارد. این تیم می‌تواند با غلبه بر گیتی پسند و در صورت توقف تیم‌های میثاق و دبیری مقابل حریفانشان به صدر جدول برسد. از سوی دیگر نتایج تیم گیتی پسند در سه هفته گذشته تحت تاثیر حاشیه سکوها و شعار بعضی از تماشاگران این تیم علیه کادر فنی و تعدادی از بازیکنان قرار داشته است. به نظر می‌رسد گیتی پسندی‌ها در این بازی خارج از خانه حداقل از نظر حاشیه سکوها مشکلی نداشته باشند. جدال رسانه‌ای گیتی پسند با کمیته فوتسال هم به خاطر عدم اجازه به ملی پوشان برای حضور در اردوی تیم ملی از این هفته آغاز شده و ممکن است نتیجه این تیم را تحت تاثیر خود قرار دهد.

تیم میثاق تهران که با پیروزی هفته گذشته خودش را هفت امتیازی کرد و به رده سوم جدول رسید، این هفته کار دشواری در اهواز دارد. شاگردان محمود خوراکچی باید این هفته به مصاف تیم شرکت حفاری بروند که در هفته‌های گذشته تیم شایسته‌ای برابر حریفانش نشان داده است. نتیجه این مسابقه قطعا معادلات بالای جدول را در پایان هفته چهارم تغییر خواهد داد.

تیم دبیری تبریز در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد. این تیم این هفته در خانه خود از تیم عملیات غیر صنعتی پذیرایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد تیم دبیری روی کاغذ شانس بیشتری نسبت به میثاق و گیتی پسند دارد. شاگردان وحید شمسایی که هفته قبل به خاطر تفاضل گل کمتر صدر جدول را از دست داده‌اند، این هفته فرصت خوبی دارند تا با پیروزی پر گل، مجددا صدر جدول را از گیتی پسند پس بگیرند.

برنامه کامل مسابقات هفته چهارم به شرح زیر است:

پنجشنبه، 92/7/4، ساعت 16:30
* شهرداری تبریز - فرش آرای مشهد
* زمزم اصفهان - راه ساری

جمعه 92/7/5، ساعت 16:30
* هلال احمر تبریز - گیتی پسند اصفهان
* شرکت حفاری اهواز - میثاق تهران
* دبیری تبریز - عملیات غیر صنعتی
* شهرداری ساوه - شهید منصوری قرچک
* تاسیسات دریایی - ماهان تندیس قم

جدول لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته سوم به شرح زیر است:

تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
گیتی پسند اصفهان 3 2 1 0 13 5 8 7
دبیری تبریز 3 2 1 0 14 7 7 7
میثاق تهران 3 2 1 0 14 9 5 7
ماهان تندیس قم 3 2 0 1 12 9 3 6
هلال احمر تبریز 3 2 0 1 10 9 1 6
شهرداری تبریز 3 1 1 1 13 10 3 4
شهید منصوری قرچک 3 1 1 1 10 7 3 4
شرکت حفاری اهواز 2 1 1 0 9 7 2 4
شهرداری ساوه 3 1 1 1 10 11 1- 4
فرش آرای مشهد 3 1 1 1 6 8 2- 4
تاسیسات دریایی 3 1 0 2 9 9 0 3
راه ساری 3 0 0 3 4 11 7- 0
عملیات غیر صنعتی 2 0 0 2 0 9 9- 0
زمزم اصفهان 3 0 0 3 4 17 13- 0

 

کد خبر 2142339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha